04-05-2009 Premiera nowego programu mobilnego WAPRO
Od dnia 4 maja w ofercie Asseco Business Solutions dla małych i średnich firm dostępny jest nowy program mobilny WF-Mag Mobile 2. Zaawansowany technologicznie system dedykowany jest dla przedsiębiorstw działających w oparciu o przedstawicieli handlowych, umożliwiając prowadzenie działań sprzedażowych w każdej lokalizacji.
WF-Mag Mobile 2 to system przeznaczony dla przedsiębiorstw posiadających przedstawicieli handlowych w terenie. Aplikacja zapewnia zdalny i szybki dostęp do informacji niezależnie od miejsca, w którym znajduje się użytkownik. Stanowi też doskonałe narzędzie dla osób zarządzających, umożliwiając lepszy nadzór nad pracownikami.
Dzięki WF-Mag Mobile 2 przebywający poza siedzibą firmy handlowiec może m.in. zrealizować zamówienie, wystawić dokument magazynowy, zrealizować fakturę sprzedaży lub dokonać windykacji należności od klienta.
Program WF-Mag Mobile 2 pracuje na urządzeniach klasy PDA z systemem operacyjnym Microsoft Windows Mobile, a wymiana danych może odbywać się przy pomocy telefonu komórkowego i transmisji danych w standardzie GPRS, EDGE lub UMTS.
WF-Mag Mobile 2 został wykonany w oparciu o nowoczesną technologię firmy Microsoft - .NET, zapewniającą dużą stabilność i bezpieczeństwo.
Istotną zaletą programu jest bardzo atrakcyjny i intuicyjny interfejs. Znane z programu WF-Mag mechanizmy wyszukiwania danych (szukanie intuicyjne) bardzo ułatwiają pracę. Zastosowanie serwera bazy danych SQL Server powoduje, że aplikacja może swobodnie zarządzać nawet dużą ilością danych. Praca z kartoteką liczącą ponad 30.000 pozycji asortymentowych nie powodowała żadnych problemów wydajnościowych.
Korzyści z zastosowania rozwiązania:
- Natychmiastowy dostęp do wszystkich informacji bez potrzeby komunikowania się z firmą
- Znaczące skrócenie czasu obsługi zamówienia - zamówienie po zarejestrowaniu od razu może zostać przesłane do firmy
- Wyeliminowanie papierowego bałaganu i możliwości pomyłek - wszystko odbywa się w sposób elektroniczny
- Redukcja kosztów - nikt nie musi odbierać telefonów i faksów oraz powtórnie rejestrować dokumentów do systemu w firmie. Dokument po wprowadzeniu przez handlowca lub sprzedawcę w terenie automatycznie trafia do systemu w centrali.
- Efektywniejsze wykorzystanie handlowców w terenie - informacje o zaległościach czy obrotach pozwalają na jednoczesną sprzedaż, windykację należności, negocjacje, itd.
- Możliwość obsługi większej ilości kontrahentów - warsztat pracy jest w kieszeni i nie zależymy od innych pracowników w centrali
- Większa kontrola nad pracownikami mobilnymi dzięki zastosowaniu Konsoli zarządzającej
Archiwum
Najnowsze
|